Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да почистя и смажа КАПСОЛОВАНИЯТ ......

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    До тук добре! Ама не поддава нищо нататък....ни турбината, ни ротора....!!??
    Attached Files
    sigpic156 SW 2001 бивша.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
      Бладаря ти колега!
      Ще се пробвам първо да се преборя с моя, ако не мога, ще се вълползвам от добронамереността ти.
      Както се казва уикенда е време за размисъл и ТНТМ Пиши, ако нещата зациклят и да го пращам.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
        ......................П.П Навремето един колега от Русе имаше нужда от код за радиото,изпратих му моето барабар с кода,просто не ми беше необходимо...............
        със сигурност съм бил аз. търсих в личните, ама толкова отдавана.......

        МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ! още съм с него и си го слушам с кеф.........ще се радвам ако мога да съм полезен и аз някому!
        sigpic156 SW 2001 бивша.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
          Е който иска да си слага бушон.
          Замислете се защо в нито една марка автомобил няма предпазител в тази верига? Дали пък само италианците не са се сетили?
          То май никой не се е сетил.... освен нас де.
          Щот хората са го измислили да я караш тая кола 5-7 години и да си купиш нова.Втоя ред на мисли са можели да сложат термозащита която да предпазва транзисторите от прегряване и съответно изгаряне, но вероятно подобна екстра би била по скъпа от транзистора, пък и се предполага се че който може да си купи нова кола няма да седне да чопли транзистори и да раздвижва запекли втулки.Освен от продажба на коли печелят и от резервни части.Ако имахме нормален станадарт щяхме да си пием кафето в някой сервиз докато ни сменят дефектиралата част вместо да се гънем кат червеи под жабката.
          Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 01:25.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #20
            Така е, ама съм се хванал да го почистя и запецнах.

            Как да извадя ротора..??!! Изглежда четките пречат...абе явно си има чалъм.
            Помагайте....
            sigpic156 SW 2001 бивша.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
              Щот хората са го измислили да я караш тая кола 5-7 години и да си купиш нова.Втоя ред на мисли са можели да сложат термозащита която да предпазва транзисторите от прегряване и съответно изгаряне, но вероятно подобна екстра би била по скъпа от транзистора, пък и се предполага се че който може да си купи нова кола няма да седне да чопли транзистори и да раздвижва запекли втулки.Освен от продажба на коли печелят и от резервни части.Ако имахме нормален станадарт щяхме да си пием кафето в някой сервиз докато ни сменят дефектиралата част вместо да се гънем кат червеи под жабката.
              Има си термозащита вътре.
              На мен не ми се пишеше надълго и на широко, ама ЕКОТРОНИК-а го е обяснил много подробно защо изгарят транзисторите и защо не помага бушона. Ако се чувстваш по-спокоен като си сложиш бушон там - никой не ти пречи.

              ALFonsOlder - Кое точно искаш да почистиш та чак ще вадиш ротора? Струва ми се, че прекалено задълбаваш с това почистване. Ама все пак мотора е в твоите ръце не в моите и ти най-добре го усещаш как се движи.
              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

              Comment


              • #22
                ами, иска ми се:
                да извадя ротора, за да почистя и смажа втулките.
                също и четките да огледам....

                ама не виждам как!
                sigpic156 SW 2001 бивша.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                  Колега ALFonsOlder, имам един такъв перфектно работещ вентилатор и мога да ти го пратя по ЕКОНТ за твоя сметка, пари не му търся, разбирай правя ти подарък. Ако си навит - пиши ми на ЛС до къде да ти го доставя.
                  да знаете, dansguardian е пич, та дрънка


                  да кажа за протокола,
                  вентилаторът не се разглобява, не се почиства и не се смазва!
                  капсолован е. адски плътна е втулката и не поема никакви смазочни материали.
                  sigpic156 SW 2001 бивша.

                  Comment

                  Working...
                  X